Zagotavlja Blogger.

Review: CALVIN KLEIN Lipgloss: Shades of Pink

Živjo lepotičke!

Prejšnji teden sem brskala po eBayu in naletela na Glitter Store trgovino. Poleg znamk Barry M, Bourjouis in ostalih meni poznanih pa sem našla še Calvin Klein lipglosse. Če povem po pravici nisem vedela da sploh obstaja Calvin Klein kozmetika, zato sem enega od glossov kar naročila. 

Spletna cena je 6,16 dolarja, to je okrog 4 eure. V enem tednu je z Royal Mailom pripotoval do mene in luuuuuuv it.

Izbrala sem odtenek Shades of Pink. Težko rečem da je lip gloss, se bolj nagibam k lip balmu. Je kar močno pigmentiran, tudi ustnice se obarvajo nežno roza, diši nenormalno po nekih jagodah, ampak ni tisti umeten vonj, katerega ne prenašam. Prvič ko sem ga nanesla na ustnice sem tudi celega pojedla dol, ker je tudi okus svetoven! Perfect for kissing ;)



Zaenkrat se je kar zasidral v moj žep, ker mi je nenormalno všeč in verjetno bom naročila še kakšen drug odtenek. ZELO PRIPOROČAM!  



Svojega lahko naročiš tukaj ali tukaj.

Poljubčki,
Ninnieboo

Ni komentarjev